Telefoon


Vlak voor we gingen verhuizen namen we een telefoonlijn over internet (VoIP), dat nummer stond ook bij de verhuiskaartjes.
Bij deze woning kozen we voor een Ziggo-pakket met internet-televisie en telefoon.
De telefoon had zeer regelmatig kuren en zo kwam het dat ik deze weinig gebruikte, mijn mobiel altijd binnen handbereik en een goede ontvangst stond dan wel weer paraat.
Toch was dat niet goed. Immers je betaald wel voor het abonnement bij Ziggo. Deze week belde Kees met Ziggo en na veel metingen was het duidelijk: er moest een monteur komen.
Donderdag was het zover: de monteur kwam, zag en wist te overwinnen door en nieuw kastje te plaatsen. De telefoonlijn stoorde ook op de ontvangst bij internet en tv.
Internet en tv bleken het nu goed te doen en vandaag testte ik de telefoon uit.
Ik belde verschillende mensen, verschillende lijnen en 06- nummers. Alles werkte goed en bleef ook goed… geen gekraak en gestoor meer op de lijn: nu ben ik reuze blij.
Ik ga na jaren mobiel weer bellen met de vaste telefoon, maar hou de mobiel  natuurlijk wel dicht bij me hoor!
Ons VoIP-nummer vervalt nu en we kunnen alleen nog gebeld worden op het Ziggonummer.  Mocht je ons nummer niet hebben, mail me dan even.